Klantenservice
Klachten
Het is
natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die
ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons
door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen
de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens
Nally’s Home
Service Fashion
Thorbeckestraat 67
3071 XW ROTTERDAM
Tel. (+31) 010-4125618
E-mail: info@nallys.nl
Procedure
Na ontvangst
van uw klacht ontvangt u van ons per omgaande een bevestiging.
Wij
behandelen uw klacht binnen 14 dagen. Als afhandeling meer tijd vraagt dan
stellen wij u hiervan op de hoogte.
Nallys
Fashion is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. U kunt contact
opnemen met de afdeling Bemiddeling. Als we geen bevredigende oplossing vinden
dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de
Geschillencommissie (SGC).
Betaling
iDeal
Wanneer u
internetbankieren heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank,
SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank kunt u eenvoudig gebruik maken van
iDeal. Dit is de makkelijkste manier van betalen op internet bij het plaatsen
van uw bestelling. iDeal is veilig en betrouwbaar om betalingen te doen op het
internet. Aan het betalen met iDeal zijn er geen extra kosten aan verbonden.
PayPal
U kunt ook
natuurlijk via PayPal uw bestelling plaatsen: veilig, snel en
eenvoudig.
Overschrijving
Bij
overschrijving kunt u overmaken naar onze bankrekening NL62 INGB 0006 4271 91
t.n.v. Nally’s Home Service Fashion.
Onder Rembours
Als u onder
rembours wilt laten versturen, dus betalen bij aflevering, zijn daar extra
kosten aan verbonden afhankelijk van het orderbedrag met een minimum van € 7,50.
Verzending
Zoals op
onze webshop wordt aangegeven versturen wij vanaf € 50,- gratis op in
Nederland en België. Wij werken voornamelijk met PostNL.
Vrachtkosten
Voor
bestellingen boven de € 50,- incl. BTW hoeven geen vrachtkosten te worden
betaald. U kunt dit aanvinken bij verzendmethode.
Retouren
U heeft een
afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te
retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan
alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking
geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele
leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde
product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument
hem de herroeping meldt en het product ongebruikt en in de originele verpakking
is ontvangen.