Nederlands
Euro
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Klantenservice

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens

Nally’s Home Service Fashion
Thorbeckestraat 67
3071 XW ROTTERDAM
Tel. (+31) 010-4125618
E-mail: info@nallys.nl

Procedure

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons per omgaande een bevestiging.

Wij behandelen uw klacht binnen 14 dagen. Als afhandeling meer tijd vraagt dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Nallys Fashion is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. U kunt contact opnemen met de afdeling Bemiddeling. Als we geen bevredigende oplossing vinden dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Betaling

iDeal

Wanneer u internetbankieren heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank kunt u eenvoudig gebruik maken van iDeal. Dit is de makkelijkste manier van betalen op internet bij het plaatsen van uw bestelling. iDeal is veilig en betrouwbaar om betalingen te doen op het internet. Aan het betalen met iDeal zijn er geen extra kosten aan verbonden.

PayPal

U kunt ook natuurlijk via PayPal uw bestelling plaatsen: veilig, snel en eenvoudig. 

Overschrijving

Bij overschrijving kunt u overmaken naar onze bankrekening NL62 INGB 0006 4271 91 t.n.v. Nally’s Home Service Fashion.

Onder Rembours

Als u onder rembours wilt laten versturen, dus betalen bij aflevering, zijn daar extra kosten aan verbonden afhankelijk van het orderbedrag met een minimum van € 7,50.

Verzending

Zoals op onze webshop wordt aangegeven versturen wij vanaf € 50,- gratis op in Nederland en België. Wij werken voornamelijk met PostNL.

Vrachtkosten

Voor bestellingen boven de € 50,- incl. BTW hoeven geen vrachtkosten te worden betaald. U kunt dit aanvinken bij verzendmethode.

Retouren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt en het product ongebruikt en in de originele verpakking is ontvangen.